Utbildning

Här hittar du ett flertal utbildningsprogram som har skapats utifrån 20 års erfarenhet. Eftersom varje kundsituation är unik anpassas utbildningsprogrammen efter era mål, behov och ambitionsnivå.

För att göra detta möjligt börjar vi med att gå igenom följande tre punkter inför varje uppdrag:

  • Bakgrund – vi startar med en diskussion kring nuläge, önskemål och ambitionsnivå.
  • Syfte – när vi har en gemensam bild av nuläget formulerar vi syftet – varför ska vi göra insatsen – därefter stämmer vi av målgrupp och prioriteringar.
  • Mål – slutligen definierar vi tillsammans vad vi vill uppnå och hur uppföljning ska gå till.

Finns det något magiskt trick för att få utbildningsresultat? Nej, tyvärr inte. Egentligen är det rätt enkelt. Noggrannhet, nära samarbete, anpassning till hur människor fungerar och engagemang är nödvändiga ingredienser. Då blir det resultat.

Nu är jag nyfiken på dig och berättar gärna mer!

 

Mail:

ylva.kassander@bassai.se

Telefon:

+46 702 27 28 20 
Säljkurser & säljande retorik

Exempel på utbildningar

  • Konsultativ försäljning
  • Introduktion försäljning & nätverkande
  • Säljande retorik – pitchträning
  • Coachingsamtal

Målgrupp
Advokater, experter, rådgivare m.fl.

Nytta
Specialanpassade utbildningar ger deltagarna konkreta verktyg för att effektivt leverera resultat och hantera extern konkurrens och ökade förväntningar från klienter. Vi fokuserar på hur du får fler att köpa dig, ditt budskap och det du har att sälja. Du får med dig utprovade säljmetoder och tekniker som underlättar mötet med klienter och prospects. Du lär dig grunderna för att kunna skapa både trovärdighet och resultat.

Jag är nyfiken på dig och berättar gärna mer!

Telefon:

+46 702 27 28 20 

Mail:

ylva.kassander@bassai.se
Kundfokus Service Bemötande

Exempel på utbildningar

  • Konkurrera med smidigt kundbemötande och service
  • Att förstås sig själv och andra och anpassad kundkommunikation

Målgrupp
Fastighetsbranschen, omsorgssektorn, industri-/tjänsteföretag, butik m.fl.

Nytta
Kundfokus är alltid viktigt för att man ska förstå kunden och kunden ska känna sig sedd. Om man bemästrar affärsmässig kommunikation i form av en genomtänkt kundservice och bemötande kan man göra stor skillnad. Detta gäller både i extern och intern kommunikation. Vardagen blir enklare och roligare. Det handlar ofta om att förstå sig själv och andra och byta perspektiv. Hur får vi kunden att förflytta sig från nöjd till överförtjust? När kunden har fel, har han rätt ändå, eller? Hur gör vi? Varför är folk besvärliga? Hur säger vi nej till ett önskemål och samtidigt får en nöjd kund?

Jag är nyfiken på dig och berättar gärna mer!

Telefon:

+46 702 27 28 20 

Mail:

ylva.kassander@bassai.se